Kalashelg

Det har verkligen varit en kalashelg. Svärfar firades på lördagen och mammas sambo idag. Så det har blivit allt för mycket gott att äta. Men men, bara ta nya tag imorgon.

Fredagen börjades med att jag körde ut sambo och barn för att kunna städa och poppa musik. Men jag hann bara städa badrummet grundligt innan Jonis ringde och bad att bli hämtad. Han hade kört på ett häftstift så ett av hjulen på vagnen hade fått punktering.
Väl hemma igen drog jag en vända med dammsugaren och dammtrasan.

Hann lagom klart innan äldsta systerdottern dök upp. Det hade blivit bestämt att hon skulle sova över. Det var mysigt att ha henne här.

Idag så var vi på babysim med stumpan, hon var så duktig idag. Dök så fint mellan oss. Ledaren tog några kort under vattet på henne och de såg så fina ut. Får visa upp dem sen.

Nu ska jag försöka att få tag på min personliga massör och skönhetsexpert. Vill boka två behandlingar, b la ska jag utnyttja presentkortet på 45 minuters behandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0