Mycket vårluft

Har varit ute mer eller mindre hela dagen idag.

Var en sväng till grannstaden för att kika på ett namnsmycke med barnens namn på. Men det var snordyrt. Det jag kollade på skulle kosta runt tusenlappen. Får spara mer pengar eller be min vän att byta tjänster.

Hämtade upp min mormor och sedan for vi förbi dagis och hämtade upp lilleman. Släppte av mormor hos min syster, for hem och åt lunch. När båda barnen fått i sig lunch så tog vi barnens vrålåk och gick över till min syster. Skönt med en promenad i solen. Väl hos min syster så lekte kusinerna med varandra och jag hjälpte till i trädgården. Så skönt att få göra lite kroppsarbete.

Nu sover barnen och jag sitter och virkar medans vi kollar på arga snickaren. Lugnt och skönt med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0