Svammel deluxe

Nu på fm kommer en kompis hit och ska visa hur tradera fungerar. Vill väl mest ha tips om hur man skriver ett bra personligt brev och en annons skrivs. Har en hel drös med kläder att sälja. Känns skönt att få in lite extra kosing. Ägnade hela lördag em till att fotografera och ändå är jag inte klar. Har en hel blå ikea påse kvar. Måste ta itu med det snarast.

Annars idag så måste jag ta mig till saab handlaren och köpa olja till bilen men nu är det en kanna kaffe som åker på. Måste vakna till!

Längtar till onsdag då jag ska få lite behandlingar, beställde massage och ögonbrynsplock. Skönt att få bli ompysslad. Barnen ska få vara hos min mormor och morfar undertiden.

Bara massa svammel från min sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0