Beach 2010

Imorse när jag hade lämnat Ville på dagis så bestämde jag mig för att gå en promenad. Känner verkligen att det är dags att komma i form nu. Är så trött på att se ut som jag gör! Jag trivs inte!

Så ni ska få följa mig i jakten på kilona, och peppa mig. Det behöver jag behöva.
Jag gick 4.4km på tiden 36 min vilket ger en hastighet på 8 min/km (om nu jag har tänkt och räknat rätt)

Våg äger jag ingen, men jag ska leta rätt på måttbandet ikväll och sedan ska ni få ta del av mina siffror.
Planen med träningen är att gå ut och går 3 dagar i veckan när jag lämnat Ville på dagis.

Slutmålet är att ha gått ner det jag vägde innan båda graviditeterna, dvs 60-62kg. Målet önskar jag att ha nått innan september har börjat. Ett delmål är att ha gått ner 5kg innan 1 juni.

Ska registrera mig på denna viktklubb, det får vara min stöttepelare.

Belöningen är att shoppa nytt till garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0