Besöksantal

Vanligtvis ligger min besöksstatistik på 5 stadiga personer och blandat antal sidvisningar. Men idag så när jag loggade in så var det uppe på 15 personer och då började jag fundera på om blogg.se hade något problem och nu ligger antalet på 29 personer. Det är verkligen rekord och jag tycker det är jätteroligt, hoppas bara att de som har tittat in i dag stannar kvar.

Och när jag kopplade till att Elin på Ett hus till oss som hade lagt upp länken förstod jag varför jag hade så många besökare.

Till er nya läsare hälsar jag er välkomna och jag hoppas att ni stannar kvar. Ni är mer än gärna välkomna att kommentera.

Ni har väl inte missat min lilla presentation om vår familj?


Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Jag trillade mycket riktigt in från Elin-ett hus till oss, alltid kul att läsa "nya" bloggar.



Hoppas du har en fin kväll!

2010-08-24 @ 19:58:15
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0