Datorstrul

Datorn mår inte bra just nu, den hänger sig titt som tätt. Vi hoppas att Jonis bror kan kolla på datorn och laga den imorgon. I annat fall har vi två stationära ute i förrådet men ingen skärm. Men skärm har jag ordnat fram så datorlösa hoppas jag inte att vi blir! Men om det blir en mystik paus så vet ni varför.

Ska testa att koppla min mobil men det är inte säkert att det fungerar då jag har en 4 år gammal mobil.

Vi måste snart bege oss ut mot affären, Alice blöjer är slut och brödet imorse var mögligt. Tur Ville nöjde sig med cocco pops. Måste posta packetet till mitt hjärta så hon slipper gå byxlös.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ingen panik darling!



Tråkigt när teknikprylar så ska strula, hoppas de inte är nå allvarligt iaf :-)

2010-08-23 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0