Piggfis

Alice vaknade och ville gå upp innan klockan 5, hon fick välling och sedan fick jag hålla fast henne tills hon somnade om igen. Varken jag eller Jonis tyckte det var morgon då. Men hon somnade om så gott och sov till klockan var lite över halv åtta!

 

Dagislämningen gick jättebra idag, så skönt att det är bra dagar med. Efter vi hade lämnat skrutten på dagis gick vi bort till affären och handlade lite burkmat till skruttan och en tidning, Mama, till mig. Så jag ska snart ge henne lite mellis innan hon får hoppa i säng och sova sin förmiddagslur. Då ska jag lägga mig i soffan med min nyköpta nummer.

 

Igår tog jag första steget till jordgubbsylten, jag diskade burkarna.


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Söta bilder du har i din header!! :)

2010-08-31 @ 09:50:25
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Linda

Jasså? Hon kunde fått varit uppe med mig som kliver upp halv 5 ;-) Jag var väl uppe i natten då enligt er, ha ha!!

2010-09-01 @ 08:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0