Rubrik saknas

Fy bubblan vilken natt!

Jag skulle aldrig ha skrivit att barnen hade somnat igår, för Ville vaknade strax därefter. Sedan har han hållit låda hela natten, sovit ömsom vaknat och grinat. Så man känner sig inte så pigg i dag och jag hoppas att denna natt som kommer blir bättre men jag är inställd på det värsta. Jag är så tacksam över att Alice sover bra trots att Ville håller på.

Planerna för idag är att spika upp nät så att Ville inte rymmer ut på gatan och sedan planera middagen och lunchen. Annars så ska vi nog bara ta det lugnt.
Ska väl försöka att få igång internet på vår dator med, känner mig handikappad då jag inte har en ända länk på denna dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0