Sjukstuga

Idag har det varit sjukstuga här hemma, jag ont i halsen, Alice haft hög feber och Ville har varit hostig.

Så det har varit en lång dag hemma, så det var så skönt när Jonis kom hem från praktiken. Han fixade mat och när vi ätit så la jag mig på soffan och Alice satt och lekte på golvet. Helt plötsligt gick Ville in på sitt rum med katt och kanin. Det vart väldigt tyst och efter ett tag gick vi in och kolla och då hande han somnat, med huvudet på puffen som ligger nedanför sängen. Benen låg kvar i sängen, jag sprang och hämtade kameran för det var jag bara tvungen att föreviga. Jonis försökte väcka honom då, klockan var tio över 6 men Ville vaknade inte till. Så han fick sova vidare. Givetvis lyfte vi upp honom i sängen.

Alice sover, jag är nybadad och Jonis har smitit hemifrån. Ska nu krypa upp i soffan med lite godis och ska snart hoppa ner i sängen. Ha en fortsatt bra lill lördag!
Sömn är den bästa medicinen!


Kommentarer
Postat av: Linda

uffa då, krya på er!!

2010-08-11 @ 20:36:10
Postat av: Evamy - snart 2barnsmamma i Frankrike

Tack :)

2010-08-12 @ 17:12:36
URL: http://evamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0