Svampfrossa

Imorse var det jobbigt att gå ifrån dagis, Ville var jätteledsen och en stor tagg gjorde ont i hjärtat när jag gick därifrån. Men jag vet att han trivs där, har roligt och slutar gråta efter ett tag. Men det gör så ont!

 

Ska ut och plocka svamp om vädret tillåter. Hoppas att jag hittar en massa. Jag trivs att gå i skogen, jag slappnar av och njuter. Jag är tacksam att pappa gör mig sällskap, åka ut själv vågar jag inte riktigt.

Innan vi åker ut så ska vi äta mat, tänkte göra något enkelt såsom spagetti och köttfärssås. Vad står på er meny idag?

 

Storhandlingen är klar nu, så nu är skafferi och frys fulla igen. Fick ringa hit mina svärföräldrar då mammas sambo inte kunde pga vissa anledningar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, åt samma sak som er! Hoppas du kommer iväg ut i skogen o hittar svamp :-) Ska ut i skogen till helgen igen, så rofyllt!

2010-08-25 @ 18:35:14
Postat av: annas Perssonliga

Visst gör det ont när de små är ledsna :( du får trösta dej med att oftast är det bra så fort mamma har gått.



Vi lagade god fläskfilé idag. Recept från www.linasmatkasse.se



Ha en fin kväll!

Kram

2010-08-25 @ 20:06:22
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: jozzan

vi åt gräddstuvad pytt i panna me ägg och en sallad gjord på vitkål morötter och röd lök=))

2010-08-26 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0