Tummen halkade ur

Vips så har jag fått massor gjort idag. Har tvättat, kört en diskmaskin och rensat/sorterat alla leksaker. En hel del åker ut i förrådet så snart kan vi öppna leksaksaffär känns det som. Mycket är dock bebisleksaker. Måste köpa två hyllor till barnens rum och sätta upp på väggen, bokhyllan som står där inne ska in i vårt sovrum. Sen kan Alice få flytta in i rummet.

Nu har jag en liten paus i att gå igenom alla kläder som jag har fått låna av min syster. Mycket var urtvättat eller för litet. Väldigt mycket pojkkläder som jag inte vill använda till Alice. Men några godbitar har jag hittat iallafall.

Imorgon blir det dagis igen och medans storsork är där så kommer jag få besök av en tjej ur mammagruppen. Hon håller på och skolar in sin son. Ska bli mysigt att snacka lite skit.



Note to my self: Köp fönsterfärg!




Söt bildserie på min lilla prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0