Rullar på

Det vart en liten paus ifrån bloggandet igår.

Vi var ute på äventyr, efter jag hade hämtat Ville ifrån dagis så for vi till grannstaden där en butik hade nyöppning och sålde fodrade regnställ för 150kr. Så jag fyndade två stycken. Men jag ska aldrig åka och handla med två hungriga barn igen!! Påminn mig om jag skulle vara på väg att göra det misstaget igen. Fick öppna ett korvpaket i bilen för att lugna en hungrig Ville. Sedan åkte vi till farmor och farfar och åt lunch och fikade. En trevlig eftermiddag vart det.

Idag är Ville dagisfri så vi har en mysförmiddag. Ska städa och plocka lite inför helgen. Ville  har redan plockat fram sin lilla dammsugare och är redo!

I morgon så har vi tre barn här hemma. Min systerson ska sova här mellan lördag till söndag. Ska bli spännande och se hur det går. Men det kommer nog inte vara några problem.

I eftermiddag så är planerna på att vi ska gå och se på mässan som är här i staden och se ett uppträdande där de åker motorcykel o en stålboll. Tror Ville kommer uppskatta det mycket.

Jag fick ett roligt paket igår, visar i ett annat inlägg.

Någon som vet vart min lilla kamera är? Den är borta! Får se om jag hittar den idag. Eftersom jag sitter på en reservdator så blir det inga nya bilder men jag har massor av gamla bilder som jag bjuder på istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0