Virkning & fika

Gillar inte och skriva negativt i bloggen utan vill hålla den positiv. Men nu kan jag verkligen inte låte bli att bli sur!
Skulle ju få lek- och fikabesök på eftermiddagen men jag hörde inte ett ljud då besöket skulle höra av sig innan h*n skulle komma. Sådant kan jag irritera ihjäl mig på. Att slänga iväg ett sms är inte så svårt! BAH!

Men när vi hade ätit så åkte vi och fikade hos svärföräldrarna istället, så det vart en bra avslutning på dagen ändå.

Nu ska jag sätta mig och virka lite, har en hel del idéer att genomföra. Kruxet är att jag vill göra allt på en gång, lite svårt när jag bara har en virknål och två händer. Ska ta och skriva upp det jag ska virka så jag inte glömmer bort det. Bilder får ni se när de väl är klart och vi har fått tillbaka vår bärbara.

Hoppas ni underbaringar har haft en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Dålig stil, men det kanske hänt något? Annars är det inte så roligt o bli behandlad sådär..



Tack tack, känns så jävla bra nu! Kan jag nog leva länge på ;-)

2010-08-31 @ 05:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0