Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Camilla, är född -82, mao så blir jag hela 29 år gammal nästa år. Bor tillsammans med min sambo Jonis och våra två små barn i en bostadsrätt i en stad i Västmanland. I januari har vi varit tillsammans i 4 år. När vi hade varit tillsammans i drygt ett halv år så vart jag på smällen och september 07 så flyttade vi ihop.
Vi bråkar aldrig men småsura kan vi bli på varandra. Dåliga dagar har alla!

Ville är född i april 08 och Alice i november 09.

Jag tog studenten 2002 i från samhällsvetenskapliga programet med inriktning egen företagare, i den stad jag växte upp i. Flyttade ihop med min dåvarande pojkvän i en lägenhet i grannstaden. Bodde sedan kvar där i 5 år. Trivdes väldigt bra i den staden eftersom jag bodde kvar efter seperationen med pojkvännen.

Jag jobbar som sjuktransportör åt ett taxibolag, ska återgå till jobbet här i januari. Med delade känslor, kommer att sakna att vara hemma med mina småttingar.

Min lediga tid tycker jag om att virka, är självlärd. Läsa böcker, laga mat och baka. Tycker även om att prata i telefon med mina vänner.

Som person är jag social, glad och envis. Lyssnar med än jag pratar, försöker komma med goda råd när vänner vänder sig till mig. När jag hamnar i nya sällskap säger jag inte så mycket utan känner in atmosfären innan jag börjar öppna mig.

Jag i ett nötskal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0