Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek kan te sig på olika sätt.

Kärleken till mina barn är gränslös, jag gör nog vad som helst för dem, bara de mår bra! Ibland blir jag knockad över hur stark kärleken till barnen är.

 

Kärleken till min sambo, jag har nog aldrig älskat någon så som jag älskar honom. Han, liksom mina barn, har en stor plats i mitt hjärta. Den respekt och tillit vi har tillvarandra är underbar.


Mina vänner som alltid finns där, ni är få men ni vet vilka ni är! Underbara, underbara raringar!

Kommentarer
Postat av: fröken K

Jag trodde Jonis hade fått nog av illrar sedan en av Johannahs monster bet honom i näsan. :) Hihi.

2010-12-30 @ 14:14:40
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0