Fredag

Godmorgon!

Fick lite sovmorgon idag då Jonis skulle till läkaren, det var en bra start på dagen.
Det snöar idag med, jag tycker om när det snöar. Snön bäddar in världen i mjuk bomull.

Igår eftermiddag/kväll var jag med min syster till ett shoppingcentrum. Hon hade fått pengar av sina barns gammelfarmor att handla julklappar för. Vi kom snabbt på vad vi skulle köpa och resten av tiden så gick vi omkring och tittade. Det vart även ett besök på Max och sedan coop. På coop hittade jag en julklapp till Alice. Skönt att listan på tänkta julklappar börjar bli avbockade.

Alice har börjat med och mer att stå på alla fyra för att kolla in världen uppochner. Det är så grymt sött!

Jag går bara och väntar och väntar på ett samtal här hemma. Det är som om jag går på nålar och varje gång telefonen ljuder så hoppar jag till.. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Även jag fick sovmorgon, grymt skönt :-)

Men här är det minus 26 grader i dag, mindre trevligt... Dock är Luran uthyrd till farmor så här ska jag passa på att baka - å ja - köpa nya julklappar ;-) Önskar dig/er en fin helg, å tack för ditt klick på adventsgruppen! <3 KRAM

2010-12-03 @ 10:50:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du inte får vänta för länge på det där samtalet!



Dotterns julklappar är alla avklarade, nu fattas "bara" resten.

2010-12-03 @ 12:34:20
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Ååå så mysigt med kladd och måleri :)

2010-12-05 @ 12:23:01
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0