Kväller

Det ska till en kvinna att få till rutiner.. Ville sover i sin säng och Alice i sin. Båda barnen har sovit sedan strax innan åtta. Får skicka bort Jonis lite mer denna vecka så jag får ordning på allt.. Men det är skönt att få hjälp på kvällarna då jag oftast är helt slut efter dagar med Villes trots.
Men jag älskar min barn av hela mitt hjärta, mina gulltroll!

Idag åkte jag och barnen hem till mina svärföräldrar, fick lunch och sedan gick vi upp på till kyrkans församlingshem och lekte lite. Ville hittade ett hus och leka i och Alice struttade omkring. Efter fikan så började Alice att känna sig som hemma och gick till de andra mammorna som satt där. Tror inte att inskolningen kommer vara något problem alls.

Tävlingen är avslutad och jag presenterar en vinnare imorgon. Ville ska få äran att dra en av er. Vill ni se fler tävlingar? Men virkade saker i pris?

Nu ska jag tända lite ljus här hemma innan det är dags att avsluta denna måndag. Imorgon är det dagis!

 

* ~ * ~ * ~ *

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om en hemlig julklapp värd 500-750 kronor från Spöket Laban!  Var med och tävla du också!”


Kommentarer
Postat av: Camilla

Aldrig dumt med tävlingar :)

2010-12-06 @ 22:56:12
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0