Rullar på...

Så var även denna dag slut och julen närmar sig, enbart 10 dagar kvar till julafton.

Själv är jag precis hemkommen ifrån mitt jobb, har varit och ätit julbord. Mycket trevligt att träffa alla jobbarkompisar. Det är alltid glada miner när vi träffas. Hann med att pröva byxor då jag inte kommer i mina som ligger i garderoben. Blir till att åka till reklambyrån och pröva ut ett par där. Hoppas att de kan lägga upp byxor, är ganska kort i rocken..

I morgon blir det full rulle, dagis för Ville, möte med chefen och sedan ska jag följa med ner till ett företag som vi eventuellt ska börja ett samarbete med. Sedan blir det hämtning av Ville, laga lunch och träffa en kompis som jag inte träffat på länge. Det får bli en restlunch med blandat innehåll. På eftermiddagen så ska min pappa komma in och passa småttingarna medans jag och Jonis åker och shoppar julklappar.

Nu ska jag sätta mig och virka till det inspelade DH.

Hoppas att ni har haft en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vad mysigt att klä en gran även i dag :-) Å så ser jag fram emot bilder efter jul ;-) Jätte kram och en fin helg önskar jag dig <3

2010-12-17 @ 16:20:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0