Torsdag

Något dagis för Ville vart det inte i morse, barnen vaknade till liv vid kvart i åtta. Och den lille herrn vaknade på helt fel sida idag. Så för att slippa bråka och sedan slippa klä på barnen kläderna så tog vi oss en mysdag. Barnen leker och myser så fint här hemma. De kan vara inne på deras rum och leka lugnt i 10 minuter. Det är så roligt att sitta och lyssna på dem när de leker.

Jag vill ha ut så mycket som möjligt av barnen innan jag börjar jobba. Jag kommer sakna att gå hemma!

Det är -20 ute idag med och nu faller snön stilla. Jag älskar vintern men måste det vara så kallt?


Ni glömmer väl inte bort att vara med i min tävling?

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipsen :D

ska ta mig en tur in på lindex :)

2010-12-02 @ 12:49:15
URL: http://iampregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0