Tyst

Det har varit tyst här ett par dagar, har inte haft lusten att sätta mig ner och skriva men ska kortfattat uppdatera er var som har hänt de senaste dagarna.

Onsdag:
- Möte med min chef på morgonen, vilket gick bra. Jag hade massor av frågor och vi kom fram till en lösning på alla. Det känns skönt! Sedan var han så gullig med Alice, hur många har chefer som efbjuder sig till att passa båda barnen?
- Hade lunchbesök och det blev att äta rester och laga mat utav en spik. Brukar ha bättre fantasi när de gäller mat men fantasin fanns inte då.
- Jonis klarade skolan och har nu två jobb att välja mellan, ena på hans praktikplats och de andra har han blivit headhuntad till. Mitt hjärta är så duktig! Vilket jobb de blir talar jag om när alla papper är påskrivna.
- Min pappa om in och passade barnen medans jag och Jonis åkte och shoppade julklappar och en säng till Ville. Så nu är vi klara med alla julklappar. Riktigt skönt!

Torsdag:
- Vi pysslade med något på förmiddagen men just nu kommer jag inte ihåg vad det var. Men på eftermiddagen var vi  till bvc med Alice, hon har lagt på sig lite sedan sista kollen. Längden var den samma.
- På kvällen så började jag skruva ner möbler på barnens rum och satte upp hans säng. Nu ska det bara borras och skruvas upp en massa men  det får bli i början av nästa vecka.

Fredag:
- Lugn förmiddag och eftermiddagen spenderades hos min mormor och morfar där barnen fick vara med och klä deras julgran. Blev bjudna på pizza. Lugn och skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt härligt att det lossnat för er - hoppas de "sliter" lite i honom så lönen kan bli lite bättre ;-)

2010-12-18 @ 12:23:38
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0