Lista

1. Hur gammal är du om fem år? Jag blir 33 år
2. Vem var den sista du träffade? Min syster, när jag hämtade upp systerdottern
3. Hur lång är du? 164 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Devil
5. Vem ringde du senast? Min morfar
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nu är vi klara" och det var till en kompis
7. Vad är dagens planer? Julbord hos min mamma
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst ringa, då får man fram budskapet snabbare. Sms blir det ibland.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är skilda sedan ett x antal år
10. När såg du senast din mamma? Här i veckan, då var min mamma över på en lunch

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Jonis väckte mig strax innan 9.
13. Har du någon gång hittat en katt? Mja, nej det har jag inte riktigt.
14. Vilken är din favoritplats? Oj, kommer inte på något men bara jag är tillsammans med min familj och vänner så är jag nöjd.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skulle inte gilla att bli instängd med massa ormar.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då bor vi i hus, har 3 barn. Tror Jonis har eget företag och jag har ett jobb jag trivs med. Om vi ens bor kvar i denna stad låter jag vara osagt.
17. Vad skrämde dig som barn? Min gamla dagmamma.. Haha! Hon tvingade i mig kall gröt och sedan dess klarar jag inte av gröt i någon form!
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina barn
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ung och ung, men en skiva äger jag. En liten skiva med Orup på.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Den stationära har fått flyttat ut i förrådet och sedan tre år har vi en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och nattlinne
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 till mig, 1 till Jonis och 1 till Ville
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oja!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, strumpor och raggsockor på vintern
26. Är du social? Lite avvaktande i början med sedan social
27. Vilken är din favoritglass? Tophat
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skulle betala av vårat billån, sedan skulle vi ut och resa. Spara det som blir över till handpenningen för ett hus lån
29. Tycker du om kinamat? Det är gott
30. Tycker du om kaffe? Kaffe går att dricka. Gärna med mjölk och socker

31. Vad dricker du till frukost? Frukost? 
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på den högra sidan av sängen och somnar med ansiktet mot fönstret.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja, det tycker jag om
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mja, inte vad jag kan komma på nu.
37. Vill du ha barn? Jag skulle vilja ha ett till barn, så barnaskaran blir 3
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och pyttepyttepyttelite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men inte som patient.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och inredning.
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi som jag fortfarande tuggar på. 1 timme sedan jag stoppade in det.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt att välja. Men Lina och Jonis
46. Välj ett ärr på din kropp? Mina 4 ärr efter att ha opererat bort gallblåsan.
47. Vad har du för ringsignal? Standard, men skulle vilja lägga in en orupmix men har inte lyckats än.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, och Ville har användt dem med.
49. Flirtar du mycket? Jag är nog ganska flirtig men inte medveten om det alla gånger.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Malmö hos Lina

51. Kan du byta olja på bilen? Ja, det skulle jag nog kunna men jag överlåter det på sambon.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men parkeringsböter..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hembiträdet tror jag att den hette.
54. Läser du dagstidningen? Japp, får hem vår lokalblaska i brevlådan varje vardag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ibland, och när jag är själv sjunger jag högt och falskt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 på musikhjälpen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert något som vi behövde ha hemhandlat
59. När var du i kyrkan senast? På Alice dop i Februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0