Buzz: Natusan First touch

Nu har vi använt tvål och olja i ett par veckor. Jag är både nöjd och missnöjd.

Barntvålen: Att tvålen är parfumefritt och svanenmärkt är väldigt bra. Alice har känslig hud hon har tålt tvålen väldigt bra. Tvålen var skön att använda på barnen och jag gillar att tvålen löddrar bra. Efter att barnen är torkade så luktar de sig själva, fast rent och inga syntetisk parfumedoft! Tvålens förpackning är snygg och locket på tvålen är barnsäker (trög att öppna, det gillar jag).

Oljan: Då jag har fått order från bvc att inte använda olja i varken badvattnet eller direkt på barnen så har jag testat den på mina ben när jag rakat dem. Har smörjt in benen efter rakningen då de fortfarande är fuktiga. Oljan gick in  skönt i huden och lämnade inget kladd. Men däremot så var den sköna känslan av len hud borta redan dagen efter. Förpackningen är stilren men jag är inte förtjust i korken på flaskan. Min son har tidigare råkat fått tag på flaskan och tömt en halv i badvattnet, så jag hade önskat en mer barnsäker kork.

 

 

Det var roligt att buzza om denna produkt då det var väldigt
uppskattat att få de här små, söta flaskor.
Alla vart väldigt nyfikna på vad
Buzzador är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0