Gokart

Körde som sagt gokart igår mot bröderna. Jag var ensam tjej så jag inte lyckades övertala min svägerska, men jag gav bröderna en match, i mitt huvud! På banan var det jag som kom sist, i både försöket och i finalen. Men jag förbättrade min tid med 9 sekunder.

Men jag sladdade inte av och mot slutet vågade jag gasa på mer.

Nästa gång vill jag ha någon att tävla mot, tror det kommer bli lite mer roligt än att se brödernas ryggar ett halvt var fram. Eller bli varvar som jag vart både i försök och i finalheatet. Någon Schumacher blir jag då inte!

Men nu tjatar Jonis att Ville och Alice ska börja köra gokart...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hade det inte varit så bumpigt skulle jag lätt åka emot dig! ;-) Nu vågar jag inte, hade sett fram emot att åka i Rörberg nu i sommar men avstår. Åker nog ett varv på sommarland om det inte är så mycket folk på semestern, annars får man glatt titta på. Kul med gocart ju!

2010-07-18 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0