Stora fixardagen

Listorna är skrivna, första tvättmaskinen går och de första kläderna är framlagda, känns som om jag har allt under kontroll. Jonis är och inhandlar lite vin och leksaker till barnen.

Idag är det en lugn hemmadag som gäller, Alice sover en tupplur och jag och Ville skrotar fortfarande runt i pyjamas. Det är skönt med sådana dagar, speciellt innan en resa.

Resfeber är något jag kommer att få, jag får det alltid innan en resa. Det är något jag inte växt ifrån. Ganska roligt!

Jag funderar på att resa ensam med barnen, men klarar jag av det? Kommer jag orka? Det är något som tåls att klura på och ganska snart bestämma sig för. I såntfall blir vi borta i ca 5 dagar.

Nu ska jag plocka upp en skrutta som vaknar och dags att sätta fart att få ordning på vad barnen ska ha med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0