Söndagens sköna lunk

Söndagen försvann i ett nafs med. Inte klokt vad helgerna går fort!

Jag fick en hel del uträttat, följde med min pappa och hans sambo och plockade röda gubbar. Det var väldigt lättplockat så jag fick med mig hem hela 10 liter. Jag och Jonis rensade dem igår kväll, fryste in dem i påsar så det blir enkelt att göra sylt på dem sen.

Jonis tog barnen och åkte i väg i går förmiddag, Alice lämnade han hos mina svärföräldrar. Ville och Jonis styrde nosen till Parken Zoo. De hade det roligt där, Ville såg apor och fåglar. Lamorna och flamingosarna var roligast. Det var en trött kille som somnade på stört i går kväll.

Jag hann med att storhandla medans jag var själv, så nu är skåpen fulla igen. Så skönt!

Åkte in till svärföräldrarna och mötte upp resten av familjen. Åt mat, fikade och njöt av skuggan och den lilla vind som fläktade igår. Hade med mig badkläderna men tyvärr vart det inget dopp, det hade nog vart skönt.

Bestämde med Jonis bröder att vi ska åka gokart i helgen, ska bli spännande då jag aldrig har åkt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0