Kungligt bröllop

Men jag kommer inte sitta bänkad framför tv'n för att se bröllopet. Men det kommer att stå på inspelning, för det är något jag inte vill missa.

När jag kommit hem så ska jag äntligen lägga upp kläder på tradera, ska bli spännande om jag lyckats sälja något där. Tanken är att lägga upp dem vid 20-snåret, så de inte går ut alltför sent. Vill inte att folk ska missa att bjuda på auktionen.

När jag väckt Jonis, som har sovmorgon, så ska jag skutta in i en dusch och snygga till mig. Ska åka på kryssning idag. Kommer bli spännande och se hur trafiken är uppe i Stockholm.

Lite annat to-do är att rensa bland fotografimapparna, ta bort de som redan är brända och sedan bränna ut de mappar som inte har blivit brända. Lite pyssel så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0