Problematik & uppdatering

Är det fler än bara en som har problem med att kommentera? Säg till i sådant fall så ska jag kontakta blogg.se och se vad de kan göra.

Det har varit tyst här de senaste dagarna men jag har prioriterat familjen och det underbara vädret.

Vad har hänt då?

Inget särkilt, dagarna har rullat på med lek och bus. Vi har varit hos min mormor och morfar och lekt i deras trädgård. Ville har sprungit omkring naken och badat i en liten balja. Jag och Alice har spenderat tiden på en filt i skuggan. Ljuvliga dagar!

Idag är det skitväder och jag ska försöka sätta igång och städa snart. Ville är på dagis, sista dagen innan sommarlovet. Nästa gång han ska till dagis är i mitten av augusti och då är det i nya lokaler. Det kommer bli ett långt uppehåll samt att Ville kommer tröttna på mig och Alice flera gånger om!

Tror jag har skrivit tidigare att jag införskaffade mig en systemkamera i måndags. Till kameran finns även en putsduk, väska, objektiv och en UV-lins. Linda, försäljaren rekomenderade ett uv-lins för att skydda objektivet. Och det tyckte jag var en väldigt bra idé med tanke på två barn!

I morgon så ska jag och en vännina åka på kryssning. Det blir väldigt lugn kryss då hon är höggravid. Men jag ser fram emot att kunna sitta och äta i lugn och ro utan att behöva springa efter barn eller att få äta kall mat. Och att snacka en massa skit!

Nä, dags att hämta storskrutt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm.. kunde inte kommentera det nyaste inlägget, IGEN! Men hoppas ni fick en mysig kryssning, önskar mig bort från vardagen själv och bli servad ;-) Avis iallafall på er ler



Kram!!

2010-06-20 @ 12:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0