Shopping

Var och shoppade lite idag, det som följde med hem var en massa mat, örhängen och kalsonger. Även ett par mammabyxor, de är inte till mig utan till en underbaring. Ett linne till Ville och min mormor shoppade en tröja till Alice.

Vi har varit till biblioteket, lämnade tillbaka och lånade nya. Ville älskar verkligen när vi läser. Han kan även ta en bok och sätta sig själv och läsa. Så roligt att se och läsning kommer jag alltid att uppmuntra.

Hoppas att det är lika fint väder i morgon med, ska försöka att åka till min mormor och morfar då och njuta i trädgården.



Kommentarer
Postat av: Linda

SNYGGA örhängen =D

2010-06-28 @ 22:07:28
URL: http://lmv.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul med lite shopping! Och tack hjärtat för du spanar åt mig ;-)

2010-06-29 @ 05:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0