Sommar & sol

Idag packade jag in barnen i bilen innan kl.10 och for sedan och hämtade en pool, tankade bilen, lämnade matlåda och sökte efter svärfar. När den turen var gjord så landade vi hemma hos "Titti". Där blåstes poolen upp och vatten fylldes. Sedan njöt vi av resten av dagen. Alice sov gott i vagnen, jag höll ett öga på Ville som badade i poolen.

När vi lämnade "Titti" så hade jag tre barn med mig. Ville och Alice äldsta kusin skulle hem. Så tre barn bak i bilen, nu vet jag att det ryms.

Nu på kvällen har jag bakat en sockerkaka som Jonis kan ta med sig till skolan i morgon. Bakade även bröd.

I morgon så ska jag träffa en härlig tjej och vi ska ta en fika på stan. Mysig start på midsommarhelgen. Nu ska jag sätta igång och titta på det jag timeshiftade. Ska virka klart rosen så jag kan montera min lilla operabakelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0