Sommarläsning

Har suttit och suktat efter lite nya böcker.

Ett fåtal av de jag vill är:


Jag har läst de andra bäckerna i hennes serie,
och när man har fastnat så måste man bara fortsätta.


Mari skriver väldigt bra, ingen bok har varit dålig.
Ser alltid fram emot att läsa hennes nya böcker.


Marians böcker är lättlästa, perfekt bok att läsa i hängmattan.


Spännande och se om han lyckas fånga mitt
intresse i denna bok. Har läst han två andra.


Förra boken, potensgivarna, var väldigt rolig.
Så förväntningarna är höga på denna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får gärna låna utav mig om du vill, har böcker/pocket utspritt lite här och var men kan nog samla ihop en lista. Och sirila män fick jag ju av dig så den har jag ;-)



Hoppas du snart hittar bloggorken igen! Puss o kram!

2010-06-02 @ 10:47:52
Postat av: Linda

Lista ska jag absolut försöka skriva här framöver när tid finnes, joo.. jag fick sirila män av dig ;-) Bombsäker!



<3

2010-06-03 @ 05:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0