Årsdagen

På onsdag är det 2 år sedan Max & Saga vart änglar och jag saknar dem så mycket! Har så många glada minnen utav dem och de är de jag tänker på när de blir för jobbigt.

Men jag kommer aldrig att glömma vad jag gjorde och vart jag var när jag fick samtalet den kvällen. Jag och sambon stod i sovrummet och pysslade i ordning inför Villes födelse. Lina ringde och bad mig att sätta mig ner, jag i frågasatte varför. Då sa hon att Emma, Max och Saga hade blivit överfallna. Jag bröt ihop och jag vet att jag pratade med min mamma och Linda, gång på gång. Vet oxå att jag satt mycket vid datorn för att få reda på mer om vad som hade hänt. När klockan var 4 på morgonen la jag mig i soffan och kollade på nyheter. Till slut somnade jag utmattad. när Jonis skulle till jobbet så gick jag och la mig i sängen. Vaknade av att telefonen ringde på morgonen, tror första samtalet var antingen mitt ex mamma eller om det var min pappa som ville gratta mig.

Vila i frid små änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0