Gå i taket

En vän ringde igår och undrade om jag kunde följa med henne till sjukhuset, svarade att jag skulle kolla om jag fick barnvakt och det ordnades sig.

Så min mormor och morfar kom in vid lunch och passade mina skruttar. Dock drog läkarbesöket ut väldigt på tiden då det inte gick bra. 3 timmar spenderade vi på sjukhuset. Drygt, men vi hann behandla många ämnen.

Sambon avslöste mina morföräldrar och när jag kom hem så berättade han att Ville hade spytt precis innan han skulle äta, bara slem. Och samt min morfar kläckte ur sig att Alice hade fått saft och vatten. Jag höll på att gå i taket när jag fick höra det!! Alice är bara 4 månader och de ger henne saft!! Och när morfar berättade det för Jonis så sa min mormor att "de skulle vi ju inte berätta..."

Ska ringa dem imorgon och höra vad och varför, idag är jag fortfarande fly förbannad!!

Ska ta och lägga mig då jag är trött, ont i huvudet och känner att det kommer att bli en lång natt då Ville har hemsk hosta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0