Lördag

Dagen började väldigt skönt med sovmorgon för min del.  När jag väl vaknade till liv så var kl.11, det var evigheter sedan jag sov så länge. Låg och drog mig en liten stund, Jonis kom in med båda barnen så låg vi alla fyra i sängen och myste en stund. Alice blev hungrig och jag ammade henne. Ville sprang och hämtade alla sina traktorer och radade upp dem i sängen. Ville och Alice är verkligen mina små goungar!


Resten av dagen spenderades hemma hos svärföräldrarna, de bjöd på fika och mat. Jag har världens bästa svärföräldrar och barnen har de bästaste farmor och farfar som finns! Vi åkte nog hem och var hemma vid 19 tiden. Det var bara att stoppa storskrutt i sängen och sedan ge lillskruttan mat. Sedan sov de båda gott. Vi lånade det nya mariospelet till wiit av Jonis bror. Så det har vi suttit och spelat en stund, riktigt roligt!



Sol har det varit idag med och det gör verkligen att man får vårkänslor. Takdropp i från taken gör det hela inte sämre. Något som hade varit mysigt vore att ha åkt till ett friluftsområde och grillat korv, druckigt varm choklad och myst i solens varma strålar. Tror Ville hade tyckt det hade varit roligt. Men får försöka att göra det en annan dag/helg. Hoppas solen lyser i morgon med. Ska försöka att sitta lite på balkongen och få lite D vitamin chock.


I morgon så ska det ses på vasaloppet och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite ur andra boken i twilight serien som jag lånat av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0