Sakta ner

Det är redan fredag igen, tyckte nyss att det var helg. Men det är skönt att det är helg igen, för då har vi Jonis hemma med oss.

Igår stod Ville och tittade ut genom fönstret och ropade på pappa, han stod där i 10 minuter i dag igen och ropade. Det gör ont i mig att höra att han saknar sin pappa.

Igår fyllde jag år, fick en teckning som barnen har ritat. Blir så stolt över mina barn. Ville fick feber igår på em och inatt har han varit varm men ingen feber idag på fm. Konstigt det där!

Imorgon ska vi ha kalas, då kommer våra familjer och jag har satt Jonis på att baka. Det ska bli spännande!

Hittills så har vi hunnit varit upp på stan och gått i affärer, jag kikade in på en lagerutförsäljning men gick snabbt därifrån. Grymt mycket folk och jag hade inte tålamod att kika ordentligt. Köpte present till sambon och sedan fyndade jag böcker. Halva reapriset. Ville fick två böcker och jag två för den ofattbara summan 118kr!

Ska ta och leta rätt på en tröja för idag är jag lite kulen och sedan ska jag förbereda maten idag. Har tagit fram fläskfile och till det ska vi äta rotfrukter i ugn. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0