Tankar

De senaste dagarna har varit väldigt svängiga. Igår kväll var jag så trött, det var evigheter sen sist jag var så trött som jag var igår. Jag skulle kunnat lägga mig för natten redan vid 19 tiden när barnen somna men jag höll ut till kl.21.

Jag hoppar till för minsta lilla, speciellt idag när posten stoppade ett brev i lådan. Trodde det var någon som höll på att ta sig in. Lugnade mig ganska snabbt när jag mindes att jag låste dörren när jag kom hem.

Mitt tålamod är inte det bästa, försöker inte låta det gå ut över barnen, men när de väl råkar göra det så blir det extra kramar och pussar.

Men när jag läste Emmas blogg förstod jag vad som påverkar mig.

Imorgon kommer bli en tung dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0