Vad härligt, jag blir 21!

Har varit och firat min syster idag, och hon fyllde "19 år" i år. Det var väldigt skönt att höra, för då gör det mig till 21 år.

Men jisses vilken ljudnivå det är på kalaset. Deras mellandotter trissar verkligen upp Ville och det blir en ljudnivå som heter duga! Och sedan att alla andra pratar i mun på varandra gör inte saken bättre.

Men nu är det över denna gång, så nu ska det samlas energi till nästa kalas som är antingen den 20.e el. 21:a. Då ska jag och sambon ha vårat gemensamma kalas.

Appropå kalas så har jag redan börjat fundera på vad jag ska baka. Allt blir mjölkfritt så Ville kan äta allt. Hittade ett recept i en tidning idag på sega chokladkakor som lät väldigt gott. Antingen blir det sockerkaka eller muffins med någon god fyllning.

Muffinsen som jag bjöd på förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0