Förmiddagen

Idag har man inte gjort många knop men ändå hunnit med en del. Tur att tvättmaskinen jobbar av sig själv.

Lämnade Ville på dagis imorse och sedan stoppade jag tösen i säng. Jag tog en kopp kaffe och njöt av lugnet och hann läsa alla mina favoritbloggar. Bestämde med en kompis att vi skulle ses, innan hade jag pratat med min mamma och sagt att vi skulle åka hem till henne och äta lunch. Hon kom hem igår efter 15 dagars pass på båten.

Så snabbt hämta Ville, laga lunch till honom och matade Alice. Sedan hem och möta Linda för att snacka lite skit och titta mig mätt på hennes lilla prins. Och nu sitter jag här och båda skruttungarna sover. Ska väl passa på och fixa lite, förbereda kvällsmaten och sedan hänga tvätt.

Ikväll ska jag hjälpa en kompis att plocka upp ur flyttkartonger. Får se det som dagens motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0