Fredags kväll

Och jag sitter här ensam och spelar spel på datorn. Har fastnat för escape spel. Ju sämre det går ju mer frustrerad blir jag.

Dagen har varit bra, har varit iväg och fixat till min morfars bredband, sagt hejdå till pappa och hans sambo, städat, lagat mat. Har säkert hunnit med mer saker än det. Men inget jag kommer ihåg.

Fick lite kläder till Alice av min syster. Hon hade shoppat lite av det danska märket pippi. Jag tycker att de gör bra kläder och snygga är det med!

Imorgon så ska barnen få vara hos mamma medans vi hjälper ett par kompisar att flytta. På ett galet sett så ser jag fram emot det, för jag ser det som gratis träning. Att se dem flytta till hus gör verkligen inte min längtan efter ett eget mindre. Men jag glädjs med dem! Men jag kommer vara en stående gäst i sommar. För jag hoppas att jag är välkommen, Anna.

Nä, ska spela ett par omgångar till sen ska jag lägga mig i ett varmt bad. Har längtat efter det hela veckan.

Gunnar och alla hans favoriter <3

Ormen, hästen och zebran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0