Laddad

Usch och fy och gå till tandläkaren, men tyvärr måste jag dit igen. Hade ett hål i en tand. Sedan sa han att mina visdomständer växer snett och vint och därför, någongång i framtiden, måste dras ut. Hua, ser pengarna fladdra i väg! Men men, vad gör man inte för att få behålla tänderna fina.

Är laddad med energi i dag känner jag, så jag ska ta itu med lite tvätt och sedan försöka få ordning på det jag ska ha med mig upp till Sundsvall. Listorna åker fram!

Fick en rejäl bibba med reklam och jag fastnade för experts reklam och erbjudande om en Canon EOS 1000D 18/55 med sandisk 8 GB minneskort extreme III och Canons bok "bättre bilder". Låter lockande med tanke på att jag har funderat på en systemkamera och sedan att man får tillbaka på skatten. Bu och bä någon?

Ska gå in och se vad Alice knusslar med och se om jag får henne och sova så jag får min lilla stund för mig själv innan jag sätter fart.

Update - Kameran kostar 3999kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0