Lördag

Ännu en rolig rubrik men den säger sååå mycket!

Dagen började med en sovmorgon, vaknade av att Alice låg och babblade i sin säng. Det är så härligt att vakna till. Man ligger där och funderar på vad hon pratar om. Kom upp, pratade lite om vad vi skulle göra idag på dagen. Jag behövde storhandla, så nu är barnbidraget slut. Det ekade nämligen i våran kyl och skafferi. Jonis gick ut till lekparken med barnen. Ville hade sprungit omkring, lekt i sanden och haft riktigt roligt. Alice hade fått gungat tillsammans med Jonis och sedan hade Alice fått njutit av att gräva ner fötterna i sanden. Hon hade bara viftat förnöjt på tårna.

Barnen sover sedan en timme tillbaka och Jonis har nu slockat på soffan. Vi har gjort sommarfint i skafferi och kyl, lika bra det när det ändå inte var så mycket att plocka ordning på.

Ikväll ska vi åka till min pappa och Eva och grilla. Det ska bli väldigt trevligt. Ville ska få leka i lekstugan och idag får han vara uppe lite längre.

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och sedan en bok för att sedan sätta mig och njuta på balkongen.

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0