Marddrömmar

Jag avskyr verkligen marddrömmar, speciellt sådana som fortsätter när man somnar om.

Drömmen handlade om att ett nätverk i Sverige behövde fly landet. Bl a så var min bästa vän med sambo med i drömmen, även en vän på ett forum. Vi var tvugna att packa ihop det viktigaste och sedan fly på natten. Det viktigaste att ta med var fotografierna och sedan kläder och prylar till barnen.

Flykten skedde på natten, vi packade in barnen i bilen och for och hämtade upp min bästa vän med sambo i en grannstad. Och sedan åkte vi ner mot Malmö. Väl i Malmö skulle vi byta bil, vi kunde inte ta med bil eller bilstolar för om de som jagade oss kände igen det. Vagn hade vi inte heller med för den tog upp för stor plats. Vi behövde fly igenom 5 länder innan vi var säkra.

Men jag avbröt drömmen 2-3 ggr, hjärtat rusade och jag kände stressen krypa i kroppen. Ingen rolig känla!

Måtte jag inte få drömma den här drömmen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0