Solig måndag

Kan inte förstå att det redan är maj månad, sommaren är ju snart här.

Idag ska jag uträtta en hel del ärenden, ska byta två presenter Ville fick i fredags och sedan ska vi lämna tillbaka böckerna vi lånat på biblioteket. Har tappat lappen om när de skulle lämnas tillbaka så jag hoppas att vi lämnar tillbaka dem i tid.

Sedan måste jag gå förbi garnbutiken och köpa mer brunt garn och hitta någon affär som säljer pärlor som jag kan sy på negerbollarna jag håller på och virka.

Något annat jag måste ta mig i kragen för är att ta itu med promenaderna och sedan fylla i dag för dag på viktklubb. Har verkligen tappat mig där. Ska åka till mamma och sno hennes våg med. Nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0