Tisdag lunch

Och allt är lugnt! Båda barnen sover och då kan jag njuta av en kopp kaffe och sedan få lite tid till att surfa runt lite.

Dagen har börjat väldigt bra. Promenad i solen, snälla barn och god lunch bestående av en tonfisksallad.

 

Sambon slutar tidigt idag och då ska vi åka till grannstaden och leka i en lekpark. Sedan har vi bjudit hem oss till svärföräldrarna på mat. Måste åka förbi min pappa och hämta deras husnyckel då jag har lovat att vi ska vattna blommorna medans de åker bort.

 

Igår var jag hem till min mormor och morfar och hjälpte dem att installera deras bredband. Mamma hade höjt deras uppkoppling till 2M/bit. Det går verkligen undan hemma hos dem nu! De hade bara 0.5Mbit innan, det var så segt att surfa där men inte längre. Ska försöka hitta tid till att visa mormor hur man mailar. Har visat henne en gång, men hon vill ha fler lektioner. Morfar klarar av surfningen ganska bra, så roligt att se morfar på 82 år läsa min mammas blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0