Borta bra

Nu är jag hemma efter en härlig helg. Batterina är fulladdade av energi och det behövdes verkligen.

Resan började i fredags eftermiddag/kväll och vi hann inte långt innan det började snöa och det gick inte fort att ta sig ner. Vi var framme hos Lina strax innan 24. Linas första mening var; "Vad f*n!!" Det var ganska roligt att överraska. Vi åt lite paj och sedan satt vi och pratade innan vi kröp ner i sängen.

På lördagen så gick vi upp vid nio, gjorde oss i ordning och sedan åkte vi till Vellinge blomman. Där spatserade vi runt i julpyntet och det som fick följa med mig hem var en ny adventsljusstake, knäckformar och två skyltar med texten "min ängel".  När vi shoppat klart och insupigt julkänslan så åkte vi vidare till ett köpcentrum. På eftermiddagen så vart det även en tur hem till Linas goa föräldrar där alla Linas syskonbarn var. Fikade gott och sedan åkte vi hem till Diego. Bowling och middag stod på tur och vi begav oss till Malmö centrum.
Kvällen avslutades framför tv'n med godis, tända ljus och skitsnack.

På söndagen åkte vi tillbaka in till Malmö centrum för att gå lite i affärer. När vi kikat runt klart så var det dags att säga hejdå till Lina. Lite sorgligt men jag hoppas att vi syns snart igen. Hemfärden gick fortare än när vi åkte ner.

Borta bra men hemma bäst!



Fina Diego



Jul på Vellinge blomman

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte dumt alls o tanka lite Lina! Kan tro att hon blev förvånad ;-)

2010-11-25 @ 17:43:44
Postat av: Carolina

Vad skönt att ni haft en så bra helg. :-)

Om du gillar tävlingar så kan jag tipsa om att jag har några braiga pågående inne hos mig och nu till helgen så startar årets Julkalender 2010 med massor utav härliga vinster - kika gärna in och var med. :-) Kram Carolina

2010-11-25 @ 18:55:13
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0