Fredag kväll

Äntligen helg!!

Linda
, det vart tacos här med. Mycket gott!

När Jonis kom hem så tog vi barnen och åkte och storhandlade, roligt fredagsnöje men skönt att fylla upp skåpen igen.

Ville har somnat här på soffan och vi sitter och zappar mellan kanalerna. Ska väl snart ta och lägga mig. Försöka läsa ett eller två kapitel innan jag somnar. Det blir en lugn förmiddag här imorgon.

Ville har satt mig i uppdrag att virka lite kläder till hans katt, så en tröja är klar. Håller på med byxorna. Tänk vad man gör för sina barn. Han fick själv välja färger, tröjan är gul och byxorna lila. Visar bilder när allt är klart.

Vore en tävling rolig? Tänkte om jag skulle virka något i pris, vad skulle ni vilja vinna för något då?
Morot, ballerinakakor, singoallakakor eller kanske en prinsesstårta?



Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, javisstja, jag skulle vilja tävla om ett sånt där konstigt virkat gosedjur. De har ett visst namn tror jag men just nu kommer jag naturligtvis inte på det. De ser iaf lite ut som alians och jag tycker de är störtsköna. Om jag kunde virka skulle jag virka en. Eller två.

2010-11-12 @ 23:04:17
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: fröken K

Jaa, en tävling! Så roligt. :D

2010-11-13 @ 21:28:36
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0