Godmorgon fredag!

Äntligen fredag!

Denna helg så ska vi hålla på och julpynta här hemma så det blir fint till 1:a advent. Jag funderar även på att sätta en pepparkaksdeg. Det vore ganska smaskigt.

Något annat som vore roligt är att gå på julmarknad, det finns ett par sådana här i trakten. Får se om jag lyckas övertala min bättre hälft.

Igår när Jonis kom hem från praktiken så berättade han att de hade åkt norrut och de hade sett en stor katt gå över vägen. Båda två hajade till, saktade in och började prata om att de trodde att de var ett lodjur. Precis då gick ett lodjur till över vägen. När de åkte sakta förbi där lodjuret hade gått över så tittade de in i skogen, därifrån katterna kom från så såg de även en liten lodjursunge. Jag är avundsjuk på att de har sett lo i det fria. Jag vill med!!

Bilder från google's bildsök




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0