Helg!

Denna vecka har gått i raketfart och idag har jag varit så less på barnen. Därför är det extra skönt att det är helg.

Har försökt att städa och plocka hela veckan men så fort jag är klar med rummet så ser det likadant igen. Barnen drar fram saker fortare än blixten. Men imorgon så ska det dammsugas, plockas och pysslas. Även baka till kalaset på söndag.

kalasmenyn står:
Toscakaka, negerbollar, sega chokladsnitt & pinocciotårta

Annars så här det inte hänt så mycket här hemma utan allt rullar på i sina gamla fotspår.

Är det bara jag som har svårt att förstå att min lilla
blir 1 år på måndag??


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är SÅ töligt när man inte hinner röja så fort som de små drar fram nya saker! Förstår din frustration. Förhoppningsvis fick du mer gjort idag. Mysigt med 1-årskalas! :-)

2010-11-06 @ 21:16:51
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Bah, fick inte kommentera på några av de andra tidigare inläggen...



Åh... du var så fin gumman med bebismagen! Tänka sig, för ett år sedan var hon på gång att komma ut..



Hoppas ni blir ett gäng kalasande idag iaf trots febrig Ville. Puss o kram!

2010-11-07 @ 15:04:51
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0