Kalasförberedelser

Så här för ett år sedan gick slemproppen. Mina förväntningar steg och jag hoppades att värkarna skulle sätta fart. Tänk att det redan har gått 1 år!!

Idag har vi inte suttit ner många minuter, vi har storstädat lägenheten och nu på kvällen har jag bakat inför kalaset i morgon. Vi ska ha två omgångar av gäster, det är skönt att dela upp då både jag och Jonis har stora familjer.

Det enda som är kvar att baka är negerbollar, blåsa ballonger och serpentiner men det får Jonis göra medans jag försöker att ge mig ut och gå i morgonbitti.

Nu ska jag snart ta ut den sista tårtbotten ur ugnen och sedan ska jag slänga upp fötterna i soffan och leta rätt på en film. Jonis är på fest så det är så lugnt och skönt nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0