Sjukstuga

Alice har haft 38 graders feber mer eller mindre hela dagen. Så jag är så tacksam att svärmor kom in och hjälpte mig medans jag åkte till tandläkaren och till läkaren med Alice.

Tandläkaren gick igenom hur man ska sköta tänderna, och hur tänderna växer mm. Efter tandläkaren gick vi upp till läkaren, där togs det prover och det visade ingenting. Men min magkänsla säger annat! De sa att jag var välkommen åter om febern inte gick ner. Frågade då vad de kunde göra och fick svaret ingenting. Känns positivt...

Fröken K, de kallar vi ett år för att man som förälder ska lära sig hur man ska borsta tänderna, att de inte ska småäta mm. Nästa koll är vid tre år.

Annars så har det inte hänt så mycket här hemma, svärmor tog ut Ville en stund på eftermiddagen så han fick leka i snön. Ville älskade att leka i snön. Nu på kvällen så åkte Jonis och Ville till min mormor och fixade deras kran. Där lekte Ville ännu mer i snön, bar snöklumpar och pulsade i snön.

Nu är det bara läggning av Ville kvar och sedan ska jag försöka att komma i säng tidigt. Ändrar mig med tidigt läggning, det är ju dubbelavsnitt av Hell's kitchen. Eller så får jag sätta dvd'n på inspelning.


Kommentarer
Postat av: fröken K

Tack så mycket för svar. Jag fick besked om att de kallar vid tre år här och inte tidigare. Lustigt hur olika det är i olika länder.

2010-11-10 @ 20:22:06
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: Britta Bloggar

Vilken fin blogg du har!

2010-11-10 @ 21:50:25
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Linda

Jobbigt när det bara fortsätter och känslan säger något annat än läkarna anser. Får hoppas det ebbas ut iallafall, ingen höjdare.

2010-11-10 @ 22:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0