Fredag kväll

Jisses vad denna dag har varit upp och ner. Inte en enda rutin på sin plats! Men så är det väl ibland och det är tur att det inte händer så ofta.

Alice hade förkylningsvirus men vi fick med oss hostmedicin hem. Hon sa varken ett knyst när läkaren undersökte henne eller när hon fick ett stick i fingret. Min lilla flicka! Hon slockade i bilen hem, fortsatte sova när jag la henne i hennes säng. Två timmar sov hon, tur att sömnen får bort bacillerna.

Båda barnen slocknade efter att ha plaskat och stänkt ner både mig och Jonis. Så nu sitter jag framför datorn och Idol är på tvn.

I morgon så ska jag gå på klädbytardagar, får se om jag hittar något till barnen.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

fniss Även här är det dator å idol som gäller, men borde ta å gå och packa då jag ska iväg på tjejweekend i morgon. Kram <3

2010-10-29 @ 20:45:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Klädbytardag skulle jag också vilja gå på men jag har aldrig sett något sånt här i närheten. Hoppas du hittar något fint! Och hoppas de små kryar på sig!



Det är ju värsta lyxen att inte ha några som helst planer för helgen! Bara ta det lugnt och göra vad man vill - härligt!

2010-10-29 @ 22:07:32
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas du hittat något idag! Har fyndat lite så jag är nöjd - roligt o åka o spana på klädloppisar.

2010-10-30 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0